Vragen en antwoorden

logo

Vragen en antwoorden

Waar kan ik een DinnerGift Cadeaubon bestellen?

De DinnerGift Cadeaubon kan enkel online besteld worden via www.dinnergift.be en indien beschikbaar, op de website van de zaak zelf of hun facebookpagina.

Hoe kan ik betalen?

Dit kan via de aangeboden online betalingsmogelijkheden via onze partner Mollie: VISA, MasterCard, American Express of Bancontact.

Zijn er extra kosten verbonden aan het bestellen van een DinnerGift Cadeaubon?

Bij bestelling van een DinnerGift Cadeaubon betaal je een verwerkingskost afhankelijk van het gekozen bedrag. In deze kost zitten administratie- en transactiekosten om een veilige betaling te garanderen, BTW en eventuele wisselkoerskosten.

Als je gekozen hebt voor het verzenden via post, komen hier ook nog kosten bij voor de verpakkings- en transportkosten.

Ik bestel een Cadeaubon bij DinnerGift voor beroepsdoeleinden. Kan ik hiervoor een factuur bekomen?

Bij de bestelling van de DinnerGift Cadeaubon(nen) dien je de naam van het bedrijf op te geven en het BTW-nummer (indien van toepassing). Nadat de bestelling voltooid is, kan je de factuur downloaden en deze steeds raadplegen onder “mijn cadeaubonnen”. Hiervoor worden geen extra kosten aangerekend.

Ik ben een buitenlands bedrijf binnen de EU. Kan ik worden vrijgesteld van BTW?

Als je een geldig BTW nummer hebt, kunnen we de Belgische BTW terugbetalen. Gelieve het volledig bedrag te betalen en te antwoorden op de bevestigingsmail van de bestelling. Het bedrag van de BTW zal terugbetaald worden naar de kaart van betaling.

Wanneer kan ik de cadeaubon verwachten?

De elektronische versie van de cadeaubon kan je onmiddellijk na betaling downloaden.

Heb je de optie PDF geselecteerd? Dan wordt de cadeaubon binnen de 15min ook naar jouw geregistreerd e-mail adres gestuurd. Kijk zeker ook de spamfolder na! Als je de betaling gedaan hebt via de DinnerGift Website en je een account aangemaakt hebt, dan kan je jouw aankopen steeds vinden onder “mijn cadeaubonnen” op het dashboard.

Heb je de optie per post geselecteerd, dan kan je de cadeaubon binnen de 3 werkdagen verwachten op het opgegeven adres.

Hoe kan ik de DinnerGift Cadeaubon gebruiken?

De DinnerGift Cadeaubon kan gebruikt worden als (gedeeltelijke) betaling bij de vermelde zaak op de cadeaubon.

De DinnerGift Cadeaubon is niet inwisselbaar tegen contant geld en kan niet omgeruild worden tegen een DinnerGift Cadeaubon van een ander zaak, tenzij expliciet vermeld op de cadeaubon.

Moet ik de bon in één keer gebruiken?

Ja, het volledige bedrag dient in één keer te worden gebruikt. Het resterende bedrag is niet inwisselbaar tegen contant geld.

Hoe lang is een Cadeaubon geldig?

De DinnerGift Cadeaubon vermeldt de vervaldatum. De Cadeaubon is geldig  12 maanden na datum van uitgifte tenzij expliciet anders vermeld op de cadeaubon en de pagina van de zaak. Er is geen verlenging mogelijk.

Is de DinnerGift Cadeaubon op naam?

Neen. De DinnerGift Cadeaubonnen worden niet uitgegeven op naam. Ze kunnen dus zonder problemen aan iemand anders worden geschonken of doorgegeven.

Wordt er een bedrag vermeld op de DinnerGift Cadeaubon?

Op de cadeaubon staat een bedrag omdat de begunstigde moet weten hoeveel er besteed kan worden. In het geval van een arrangement wordt het bedrag van de cadeaubon niet vermeld.

Wat betekent de code op de Cadeaubon?

De code op de cadeaubon is voor de zaak om te verifiëren of de cadeaubon geldig is. Hier hoef je zelf dus niets mee te doen.

De code op de cadeaubon werkt niet!

Let op: Sommige zaken hebben meerdere cadeaubon-systemen op hun website staan, waarvan sommigen wel een code van de klant vereisen. Mogelijk heb je de code van DinnerGift proberen in te geven in een ander systeem.

De code op de DinnerGift cadeaubon is voor de zaak om te verifiëren of de cadeaubon geldig is. Hier hoef je zelf dus niets mee te doen.

Moet ik reserveren (indien van toepassing) ?

Het wordt aangeraden om te reserveren en de cadeaubon te vermelden.

Help! Ik heb de cadeaubon betaald maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen!

Geen zorgen! Controleer allereerst zeker de spam folder en kijk na of je mailbox niet vol is. Mogelijk is de e-mail hierin terecht gekomen. Heb je de bon rechtstreeks bij DinnerGift gekocht en een account aangemaakt, dan kan je de gekochte cadeaubonnen steeds raadplegen en opnieuw downloaden via het dashboard. Is het probleem hiermee nog niet opgelost, of heb je problemen gehad tijdens de betaling , aarzel dan zeker niet om ons te contacteren via hello@dinnergift.be


Indien je andere vragen of opmerkingen hebt, kan je natuurlijk te allen tijde contact met ons opnemen via hello@dinnergift.be. We zijn hier om jou te helpen.